Annons

tisdag, mars 18, 2008

Rygg

Det var inte direkt lockande att ge sig ut i snöstormen för att åka till gymmet igår kväll, men vi gjorde det såklart ändå. Det blev som sagt rygg, baksida axlar och rehab för min del, och det kändes ännu bättre den här gången. Jag börjar få tillbaka min styrka och spänningarna känns av allt mindre. *Happy* Känns så himla bra! Jag är snart tillbaka på vikterna jag körde med för ca ett år sedan, sen är det bara att fortsätta öka. Här ska minsann växas!!

Inspiration!!


Bilderna lånade från www.ginaaliotti.com

4 kommentarer:

Jossan sa...

Fasen vad snygg hon är alltså!! Kör hårt nu bruden och väx!!!=)
Kram på dig och ha en mysig kväll efter ett väl kört pass=)
Kramis

Lina Johansson sa...

Som bara den! *Dregglar* haha =)
Ja det ska jag verkligen göra! Träningen känns riktigt bra nu så det är bara att köra hårt. Och vila förstås, det är inplanerat över påsken. *Lina duktig* tihi
Kram på dig tjejen

Anonym sa...

att du tycker det är snyggt är nästan lite bisarrt, förstöra kroppen på det sättet, både män och kvinnor... Ta det inte personligt alla får självklart göra vad de vill med sina kroppar...

Lina Johansson sa...

Ja det är ju tur att vi alla har olika smak då. Jag tycker det är toksnyggt med muskler i alla fall, och även min sambo :o) Sen ska du ju ha klart för dig att hennes rygg ser inte ut på det viset när hon slappnar av, musklerna är spända på denna bild och ser därför större ut.