Annons

onsdag, mars 12, 2008

Phuuu...

Kvällens benpass tog verkligen kål på mig! Trots att jag körde på ganska mycket lägre vikter än jag gjorde förr i knäböj och utfall (har inte kört dom på länge). Bålstabiliteten är riktigt kass så jag kan knappt lägga på några vikter utan att det känns som ryggen ska vika sig. Måste skaffa mig ett bälte! För varje övning så blev benen allt skakigare och jag vinglade långsamt fram genom gymet. Det var med tuuunga steg som jag gick därifrån vill jag lova ;o) Ben, vader och lite rehab för höfterna på vibratorplattan blev det. Alltid lika skönt när veckans benpass är avklarat, det är ju överlägset jobbigast och det man fasar för.

Fyllde på ordentligt med blåbärsgröt och ägg-knäckemackor efter passet. Mätt och belåten nu och ska genast hoppa i säng. Gissar att jag kommer sova som en stock ;o)

11 kommentarer:

Jossan sa...

Ahhh, blåbärsgröt, mums!!

Anonym sa...

Blåbärsgröt är gott!!

Lina Johansson sa...

Mmm, äter det varje morgon och ibland en gång till senare på dagen ;o)

Karin Swedberg sa...

Hur gör du din blåbärsgröt?:) Ser riktigt samrrigt ut!
Karin

Lina Johansson sa...

Bara vanlig fiberhavregrynsgröt som jag rör ner lite frysta blåbär i när den är klar. Sen har jag alltid i psylliumfrön, proteinpulver, kanel och kardemumma också =) Älskar gröt!

Ebba sa...

Gröt är bäst! =) Mackorna såg också mumsiga ut!!

Lina Johansson sa...

Mmm, inte dumma alls ;o) Ägg är smarrigt!

Jozan sa...

Mmm vad gott med blåbärsgröt. Det var längesen.

Lina Johansson sa...

Supergott :oP

Emma sa...

Alla har redan sagt det. Men jag kan inte låta bli heller att säga, shieet vad gott det där såg ut! Helt i min smak =) Kramis påre!

Lina Johansson sa...

Hihi, när är ju för roliga! Jag tycker det ser nästan äckling ut, men det är ju såklart gott ;o) Haha