Annons

torsdag, mars 13, 2008

Lovely walking

Idag kom jag ut på morgonpromenad igen, trots lite blåst och småregn. Uppfriskande och skönt =o) Tog samma runda som sist, 38 min, mp: 120, max: 131, -203 kcal. Känns riktigt bra med lite extra tyngd på ryggen! Dessutom går jag och spänner rumpan och bålen och anstränger verkligen baksida lår, för att inte vicka för mycket på höfterna - det är pulshöjande kan jag lova! Jag har hittat tillbaka till de givande morgonpromenaderna igen - Lovely!


Trodde att mina ben skulle vara riktigt tunga efter gårdagens tuffa pass, men träningsvärken brukar vara värst andra dagen så jag får passa på att njuta tills dess, tihi. Frågan är om jag klarar av en promenad imorrn också... Hade varit himla skönt eftersom vi sen ska ha möten heeela dagen på jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet precis hur du menar med värst andra dagen. Dagen efter ett grymt benpass känner jag mig alltid lagom kaxig, men efter andra dagen är jag nere på jorden igen med den riktiga träningsvärken :-P Kör på!!

Lina Johansson sa...

Hahaha, ja precis så är det ;o)
I will!!