Annons

fredag, mars 28, 2008

I did it =o)

Phuuu!! Nu kan jag äntligen slappna av en stund. Jag klarade tentan idag =o) Känns som en stooor lättnad. Nu behöver jag "bara" koncentrera mig på allt jobb och inte någon inläsning. Skööönt!
Gjorde 5 gamla tentor igår kväll så jag kunde känna mig lugn sen. Sov en halvtimme längre idag och gav mig sen ut på 63 min morgonpromenad, mp:114, max: 125, -312 kcal. Funderade inte ens på tentan på hela morgonen. Det var så skönt att bara låta det va och lita på att jag kunde det. Inte panikplugga in i det sista.

Tror det kommer bli en riktigt skön helg ;o)

12 kommentarer:

Ebba sa...

Grattis! =) Skönt att ha den avklarad så att huvudet får vila lite, haha. =) Ha en skön helg nu!

Lina Johansson sa...

Ja det känns toppen!
Tack =)

Calle Sirén sa...

Grattis gumman! Fast jag visste att du skulle klara det ;)

Puss / Calle

Lina Johansson sa...

Calle: Puss på dig min älskling ;o)

Ulrika sa...

Vad skönt att du klarat tentan. Nu får du ha en riktigt trevlig helg.

Kram!

Anonym sa...

Grattis till tenta resultatet måste kännas underbart;) Själv fick jag tyvärr U på min senaste tenta...inget kul d där:(
Ha en trevlig helg tjejen!!!
Kram Tess Ö.

Emma sa...

Grattis!!! Nu kan du riktigt njuta av att det är helg! Kram gums!

Cecilia sa...

Grattis, härligt jobbat. Njut nu :)

Extine sa...

Jävligt roligt med en tjej som tränar för fullt och är aktiv med bilder osv :) fortsätt kämpa tjejen! Sånt här inspirerar :)

Jossan sa...

Åhhh vad skönt för dig!! Sa ju att du skulle fixa de;)
Kramen

cizzi sa...

Grattis! Alltid skönt när en tenta är avklarad =)

Lina Johansson sa...

Ulrika, Tess, Emma, Cecilia, Jossan, Cizzi: TACK TEJER!!! =O)
Kram till er alla!

Extine: Tack, roligt att höra! Jag kör på ;o)