Annons

torsdag, mars 20, 2008

Härliga husdjur

Då var man på plats i Höganäs och det är snart dags att bege sig till frissan =o) Ska bli sååå skönt!!
Hade en tuff dag på jobbet igår, kändes som min hjärna skulle koka över... Som om det inte vore nog med 3½ timmes möte med min handledare i förrgår (ja, jag höll på att dö av hunger, hade ju inte ens fått i mig mitt mellanmål innan jag gick dit...Katastrof! haha) så mailbombade han mig med den ena statistikuppgiften efter den andra hela eftermiddagen igår. Phuu... Det var rätt skönt att lämna kontoret efter arbetsdagens slut vill jag lova! Och att få komma ut i friska luften. Tyvärr tappade jag all min träningsmotivation någon stans på vägen hem och var totalt osugen på att dra till gymmet sen på kvällen, men vad gör man. Vi kom till slut iväg ändå och trots total avsaknad av motivation till en början så kom suget efter några pressar med de tunga vikterna ;o) Bröst, axlar och mage blidde det. Helt okej pass, tom några personbästa den här gången också =o) Blev på lite bättre humör efteråt. Tills man var tvungen att börja packa för vår lilla påsktripp... Sååå tråkigt att packa! Men vi hade lite roligare med den här sötnosen som sällskap...
Vår älskling Leo


Och idag har jag busat lite med den här tokstollen!
Zezar

5 kommentarer:

Jossan sa...

Gla påsk på er=) Hoppas ni får en fin helg hos Calles familj.
Kramen

Susanne sa...

Glad Påsk önskar jag med! *L* Vad go han ser ut där eran lilla (stora) buse... :P Kram!

Emma sa...

Åhh de där bilderna gjorde inte direkt min "hundsjuka" mindre :P Toksöt vovve! ;) Ha en bra påsk gumman och ladda alla batterier nu! =)

Anonym sa...

Önskar dig en glad påsk, och en välbehövd VILA..;) Glöm inte bort att njuta av lite påsk choklad oxå, med gott samvete=) kram Tess Ö.

Lina Johansson sa...

Tack till er alla!! Ni är för goa ;o) Ska passa på att vila mig och njuta riktigt ordentligt nu så jag har laddade batterier nästa vecka när vi är tillbaka på gymmet igen för hårdkörning.
Ha det suuuperbra ni också!!

Kram på er alla!!