Annons

måndag, mars 31, 2008

Goji



Inte är dom billiga, men det sägs vara det allra nyttigaste bäret. De innehåller massor av vitaminer, mineraler och antioxidanter. Var inom hälsokosten och köpte mig en påse idag, 89 kr för 160g torkade goji. Tänkte att jag kunde strö några på gröten eller den probiotiska yoghurten som jag äter varje morgon.

Sen har jag postordershoppat lite också ;o) Orkade inte jaga runt efter topparna i butikerna nåt mer så jag beställde dom istället. Vet ju att jag gillar dom =o)

8 kommentarer:

Jossan sa...

Shit...är de sååå dyra!?
Vet du vad jag tänkte när jag såg de du beställt!? Lina skjortor, hade nog tänkt på dig om jag sett dessa på stan, som gjorda för dig=)
Kram och ha en mysig kväll

Anonym sa...

Oj vad fina blusar :o) Vart shoppade du dem ifrån?

Lina Johansson sa...

Jossan: Ja dom kostar en del minsann... Man får vara sparsam med dom.
Tihi ;o) Gillar verkligen dom. Trivs så himla bra, både snygga och sköna! Tack gumman! Kram på dig

Anonym: Visst är dom! De kommer från H&M.

Sofie Rundlöf sa...

Hur smakar bären, är de goda? Måste ju vara det för 89 spänn :p Snygga kläder! :)

Lina Johansson sa...

Sofie: Jag tycker dom smakar helt okej, lite lätt sötsyrliga. Ganska torra förstås eftersom de är torkade, inte så klibbigt som t.ex. russin.

Tack, gillar dom jag också =)

Susanne sa...

Åh jag vill oxå ha mer gojibär... Här i min lilla stad är dom slut... Var nog jag om köpte upp lagret... *S* Så det fick bli gojikapslar sist istället... Finns jue även som pulver som jag skulle vilja prova... strö lite över gröten... :P

Utanför stan ligger jue Sverigegrossisten för dessa bär så jag ska försöka få mig skjuts dit å shoppa... ;)

Josefine sa...

Hejsan!
jag undrar vad du har köpt den grå kortarmade?

Lina Johansson sa...

Susanne: Tihi, då får du ut till grossisten och hamstra hem en hel årsförbrukning ;o)

Josefine: Alla kommer från H&M!