Annons

fredag, mars 07, 2008

Etiketter

För att underlätta för er mina kära läsare (och kanske lite för mig själv också, tihi) så har jag nu lagt upp några etiketter på blogginläggen så att de blir lättare att hitta. Etiketterna hittar ni en bit ner i högerspalten, strax under bilden som ligger där. Bara att klicka på den som intresserar er så kommer alla märkta inlägg upp.
Tyvärr tar det lite väl mycket tid att gå igenom alla gamla inlägg så det är bara några som finns med än så länge. Framöver ska jag se till att märka upp allt som kan vara av intresse.

Har ni något speciellt önskemål på någon mer etikett?

3 kommentarer:

Evelyn sa...

Dagsformsbilder skulle vara kul om du hade som etikett.

Lina Johansson sa...

Nu är jag ju väldigt dålig på att lägga upp dagsformsbilder så det skulle nog bli rätt tomt ;o) Men träningsbilder kanske går bra det också?

Evelyn sa...

Det låter bra!