Annons

torsdag, mars 06, 2008

Blää...

Aptrött och har jobb upp över öronen. Kom upp i bra tid idag också men var alldeles för trött och sliten för att orka köra ett pass på crossen, och ute var det ritkigt skitväder tyvärr. Har fortfarande träningsvärk i mina ben. Tog en frukost i lugn och ro och pluggade lite under tiden istället. Nyss slängt i mig lunchen på knappt en kvart och tillabaka framför datorn igen. Lär sitta kvar på övertid idag, tur att jag ändå inte ska träna ikväll. Vilken pissig dag! Pluggar i min mp3 och isolerar mig från allt och alla på jobbet. Bästa sättet att få något gjort.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Hmmm... Hoppas du får en bättre dag i morgon. Och nu borde det inte vara så långt kvar av din arbetsdag heller. Du får hem och mysa i soffan med dina 2 manliga sambos. ;) Och så är det ju fredag i morgon.

Kram!

Ulrika sa...

Oj då, inga blogginlägg ännu idag. Aptröttheten verkar alltså hålla i sig, eller? ;) Hoppas du får mycket jobb gjort i alla fall så du får en lugn helg.

Kram!

Lina Johansson sa...

Ja nog är jag trött alltid! Väntar på att min handledare ska dyka upp någon gång så vi kan ha liten genomgång av allt mitt jobb, om han nu behagar att visa sig idag... Han kommer lite när det passar honom typ.
Usch va trist det är att jobba idag, tur att det är fredag!

Ha en skön helg du också!
Kram Lina