Annons

söndag, mars 16, 2008

Armar och mage

Det blev ett riktigt grymt biceps, triceps och magpass på gymmet idag, trots att jag blev vansinnig på en gubbj*#%/¤/ som kom och störde mig mitt i ett set. Jag var mitt uppe i ett personbästa på stångcurl med lurar i öronen, och så ställer han sig bara och börjar prata bredvid mig, som om jag skulle höra något eller avbryta för att se vad han hade att säga som var så viktigt att det inte kunde vänta. Yeah right! Ögonen måste blivit svarta på mig och jag sa bara rakt ut "stör mig inte" och körde klart setet. När jag var klar tog jag ur den ena hörluren för att kolla vad han hade att säga, och då tycker den idioten att jag kan köra någon annanstans, så att han kan få använda bänken jag stod vid. Till slut gav jag upp, slänge mina grejer på golvet en bit bort och flyttade mig så att han kunde få använda den där bänkj*#&%/. Såååå sur jag var! Som tur var så gick resten av passet ändå kanonbra =o) Flera personbästa den här gången också! Hade sån pump i mina armar att det kändes som dom bara stod rakt ut från kroppen. Ni vet som när man har stått och tryckt dom en stund i en dörröppning och sen flyttar sig därifrån och dom reser sig av sig själva. Helt slutkörd och en hääärlig känsla efteråt =o)

Det blev en supergod räksallad med minibaguetter och resten av färskosten till kvällsmat under melodifestivalen. Jag tycker faktiskt att rätt låt vann, vad tycker ni?



Nu kallar sängen. En ny dag imorrn och jag hoppas på fint väder så man kan ge sig ut på en ordentlig runda innan frukosten.

5 kommentarer:

Jossan sa...

Hoppas du fick dig eller får dig en fin morgonrunda..glömde precis att klockan inte är så mycket;P

Tommy sa...

Sanna Nielsen skulla ha vunnit!!!

Lina Johansson sa...

Jossan: Ja den var uuunderbar!! =) Ha en kanonträningsdag tjejen!

Tommy: Ja hennes låt var också jättefin!

Jozan sa...

Ja vad irriterad man kan bli när folk beter sig. Vad tänkte han med? Skönt att ditt pass inte blev förstört på grund av det i alla fall :)
Ja rätt låt var det nog som vann, men enligt folkets röst så var nog Sanna Nielsen vinnaren. Jag gillade dock Sibels låt. Hon har en så fantastisk röst.
Trevlig morgonprommis!

Lina Johansson sa...

Ja jag blev riktigt irriterad på honom, men som tur var så lyckades jag behålla fokus på träningen ändå.

Sannas låt var verkligen jättebra den också, röstade på båda faktiskt ;o) Men jag tror Charlotte har större chans i Europa. Eller ja...Vad vet jag! Sibel hade också en fin låt.
Tack ska du ha!